Суарес: Отроних три сълзи, но мисля за Мондиала


Голямата звезда на Уругвай Луис Суарес заяви, че в нито за миг не е помислял, че ще пропусне Световното първенство в Барзилия. Голмайсторът на Ливърпул претърпя операция на коляното на 22 май и все още не е ясно дали ще е готов за първия мач на "урусите" на Мондиала.

"Емоционалното и психологическото ми състояние бе перфектно. Нямах никакво време да се почувствам напрегнат или тъжен, тъй като нито в един момент не съм си помислил, че има някаква възможност да пропусна Световното. Такава мисъл дори не ми е минавала през ума.
Когато докторът говори с мен за първи път, отроних три сълзи. Нищо повече. Моята съпруга ми каза, че не може да повярва колко съм силен", каза Суарес.
0 Коментари "Суарес: Отроних три сълзи, но мисля за Мондиала "

Back To Top