Тъжният Ройс: Мечтата ми бе убита за секунда


Една от звездите на германския национален отбор Марко Ройс намери сили да коментира как се чувства след като получи контузия, която го извади от участие на Мондиала.

Играчът на Борусия обяви, че една от най-съкровените му мечти, а именно да играе на Световно, е била разбита само за секунда.

„Аз наистина не знам как да изразя с думи чувствата ми в момента. Мечтата ми бе разбита за една секунда. Сега трябва да гледам към бъдещето и се съсредоточа върху възстановяването си.

Трябва да продължа напред и бъда професионалист. Ще се върна на терена още по-силен, отколкото бях преди. Желая на съотборниците му много успех. Искам те да постигнат целта си", заяви тъжният Ройс.

Припомняме, че 25-годишният атакуващ полузащитник получи травма на левия си глезен в снощната контрола между Германия и Армения (6:1). По-късно стана ясно, че Ройс има частично разкъсване на сухожилията.
0 Коментари "Тъжният Ройс: Мечтата ми бе убита за секунда"

Back To Top